onsdag 12. juli 2017

Nyheter fra Pion!

Hei!

I dag har jeg en spennende nyhet å vise dere. Det vil si en liten sniktitt ;-) Pion har allerede laget en julekolleksjon! Joda, det er juli, men alle produsenter har allerede planlagt jula. Mønsterarkene slippes den 3. august. Jeg har fått arkene i posten, luktet på de og strøket på arkene, men dro på ferie dagen etter og har dessverre ikke laget et eneste lite kort enda! Gleder meg veldig til å leke med nyarkene, men får smøre meg med tålmodighet ;-) Mange godbiter å glede seg til kan jeg love dere!


I mellomtiden kan jeg vise dere et enkelt kort laget med Pion's tidligere kolleksjon "Legends of the Sea".




Ellers har jeg brukt blomster, bling, resinnøkkel og dies fra Prima. Chipboarden er fra Wycinanka.

Ønsker dere en fortsatt fin dag!

Kreative klemmer fra Cathrine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)