tirsdag 28. oktober 2014

Gledelig jul

Heisann scrappere!

I dag skal jeg vise dere et julekort. For meg er jula og juleforberedelser noe jeg virkelig gleder meg til, og julekortlaging er en viktig del av den tida vi er inne i. Da senker jeg skuldrene å pusler inne på scrapperommet mitt med engler, julepapir, blonder og glitter. Julestemplene til Stempelglede er en fryd for øyet og herlig å jobbe med. De er en selvfølgelig del av julekortlaginga mi. Til dette kortet har jeg brukt englestemplet fra stempelplaten-

"Engler i julenatt" 

D7K_5964

D7K_5968

D7K_5979

Til kortet har jeg brukt mønsterpapir fra "Maja Design", diverse blomster fra "Prima", dies fra "Spellbinders" og "Sizzix", Blonder fra "May Arts" og "Kort og Godt". I tillegg har jeg brukt glitter, bladgull og osteklut.

Jeg håper jeg har vært til inspirasjon, og at dere får lyst til å kose dere med julekortlaging.
Sender dere kreative og gode tanker
Fra Cathrine

Cathrine_Signatur

4 kommentarer:

  1. Jag gillar det du gör... Det lägger ned både tid, material och kärlek på dina alster... Kanske liftar jag något snart :-)...

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjære Sari! Tusen tusen takk for gode ord, og for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg! Det betyr så mye <3
      Stor klem fra Cathrine

      Slett
  2. Nydelig kort! Og helt klart til inspirasjon!
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Berit! Så godt å høre at jeg kan være til inspirasjon for andre som også er scrappeglade. Det gjør meg glad :-)
      En fin dag til deg også!

      Slett

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)