torsdag 25. september 2014

Stolt DT for Cherish This- Memories for Life!

I dag har jeg ei gladmelding å komme med :-) Jeg skulle fortalt dette for ei stund siden, men her i heimen har det rådet kaos og vanvidd, så det har ikke vært enkelt å få så mye bloggetid som jeg skulle ønsket meg. Men, nå ser det ut til at livet har kommet i vater ;-) Uansett, gladmeldinga er at jeg har fått bli med i designteamet til Cherish This- Memories for life! Det er så gøy!!! Akkurat nå er det Anonyme timeglass utfordring pågang i bloggen. Kom på besøk å se for massevis av inspirasjon fra utrolig dyktige designere :-)


Her er et kort jeg har lagd til en av utfordringene


Håper dere får en flott dag :-)

Stor klem fra Cathrine!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)