onsdag 19. februar 2014

Tro, håp og kjærlighet

Hei alle sammen!

I dag tenkte jeg å vise dere mitt siste kort laget For Stempelglede med "Grunge Flourish Hearts" og "Til Brudeparet". Det er så herlig å jobbe med disse stemplen. Selv de minste detaljer kommer tydelig fram, og det er superlett å få gode trykk. Virkelig topp kvalitet på disse produktene. For en glede! 
En virkelig stempelglede ;-)

-------

Hi there!
I would like to show you my latest card made with "Grunge Flourish Hearts" and "Til Brudeparet" I love to work with Stempelglede Stamps. Every detail shows so clearly. It's a pleasure to use :-)




Litt detaljer følger. Some details.






Trykket er fargelagt med Promarkers. Jeg har brukt diverse dieser, litt bånd, fjær og et chipboardhjerte. Rundt stempelhjertet har jeg brukt Liquid Pearls. Mønsterpapiret er fra Papirdesign.
Håper dere fant litt inspirasjon, og at stempel- og scrappelysten øker :-) Ønsker dere en herlig dag videre, og takker for titten.

------

I hope you got inspired, and wish you all a lovely day :-) Thank you for stopping by.
Lots of love 

Stor kreativ klem fra
Cathrine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)